Header

27 kwietnia 2012

Detailing Bentley Continental Supersports

Dzisiaj prezentujemy relację z prac detailingowych nad niebagatelnym autem, jakim jest Bentley Continental Supersports. Relacja przygotowana przez Shine Facotry.


Witamy Was!

Tym razem chcielibyśmy przedstawić Wam pracę nad naprawdę wyjątkowym autem jakim jest Bentley Continental Supersports. Może najpierw kilka słów o aucie. Supersports jest to lżejsza i mocniejsza wersja zwykłego Continetala GT, tym samym jest najmocniejszym Bentleyem w historii. Pod maską drzemie 6 litrowy silnik W12 bi-turbo, legitymujący się mocą 630 KM oraz 800 Nm. Pozwala to rozpędzić prawie 2,5 tonowego kolosa w 3,9s. do 100 km/h. W zatrzymaniu pomagają ogromne ceramiczne tarcze. Auto z zewnątrz różni się kilkoma dodatkowymi wlotami i poszerzeniami, 20 calowymi felgami czy pięknymi listwami w kolorze oksydowanej stali.

Okej, auto robi wrażenie, ale zajmijmy się właściwą pracą. Po dokładnym oczyszczaniu całego auta i lakieru, przeprowadziliśmy korektę za pomocą pasty Menzerna FG500, SF2500. Lakier wykończyliśmy SV Cleaner Fluid Proffesional, tym samym przygotowując powierzchnię pod wosk. W tym przypadku lakier zabezpieczyliśmy woskiem Swissvax Concorso. Zapraszam do fotorelacji.


Auto chwile po przyjeździe.






Najpierw prewash za pomocą piany ValetPRO snow foam + APC meguiars.






Po chwili płukanie


Dokładne oczyszczenie trudno dostępnych miejsc. APC meguiars.








Następnie standardowe mycie szamponem Duragloss

Dogłębne oczyszczenie średnią glinką BH.



Ściągamy z auta koła. Nadkola oczyszczone Nielsenem Transporter 5000, zabezpieczone preparatami 303. Felgi Billberry, IronX, Nielsen Tar&Glue remover. Zabezpieczone woskiem CG Wheel Guard, opony Meguiars Endurance.



]








Przejdźmy do korekty lakieru.


50/50






Nie mogliśmy ominąć serca. 12 cylindrów oczyszczone APC i zabezpieczone 303 Aerospace Protectant.




Odświeżyliśmy klosze tylnych lamp.

Wnętrze auta to najlepsze jakościowo skóry, alkantary, aluminium i karbon. W celu redukcji masy samochodu, pozbyto się tylnej kanapy ( w jej miejsce wylądowała potężna karbonowa rozpórka), a przednie superlekkie kubełkowe fotele pozwoliły ująć dodatkowe kilogramy z masy. Wszelkie detale zostały oczyszczone. Skóra oczyszczona i zaimpregnowana zestawem Colorlock.







Po pełnej korekcie auto zabezpieczyliśmy woskiem Swissvax Concorso.


Efekt końcowy











Dziękujemy za uwagę i mamy nadzieję, że nasza kolejna relacja i efekt końcowy prac Wam się spodobał.

2 komentarze: