Header

11 kwietnia 2012

Detailing Porsche 911 turbo


Bohaterem dzisiejszej relacji z procesu detailingu jest Porsche 911 turbo. Cały proces i opis zostały wykonane przez Shine Factory. Więcej szczegółów o salonie dostępne pod adresem: Shine Factory


Witajcie!
Odwiedziło Nas wyjątkowe auto, więc chętnie pokażemy Wam krótką fotorelację z prac. Prace zaczęliśmy od porządnego oczyszczania auta, ponieważ kilka dni wcześniej miało ściąganą folię z lakieru. W dalszym ciągu we wszelkich szczelinach i mało dostępnych miejscach, prócz standardowych zabrudzeń, zostało po folii sporo kleju. Lakier nie posiadał dużo zarysowań i niedoskonałości, lecz te które już napotkaliśmy były dość głębokie. Prawdopodobnie niedoskonałości lakieru w znacznym stopniu powstały od usuwania kleju po wspomnianej folii. Sporo czasu zajęło nam oczyszczenie nadkoli i felg, na których było mnóstwo wżartego pyłu hamulcowego czy poprzyklejanego asfaltu. Zajęliśmy się także oczyszczeniem silnika oraz całego wnętrza auta wraz ze skórzaną tapicerką.


Zaraz po przyjeździe.









Najpierw aktywna piana




Po standardowym myciu, glinkowanie.


Następnie zajeliśmy się nadkolami i felgami.




Po oczyszczaniu zaciski zabezpieczyliśmy woskiem Chemical Guys Wheel Guard


Felgi, bardzo mocno obklejone, smołą, klejem po odważnikach, opiłkami z tarcz i klocków... na zdjęciach nie do końca widać, czarny kolor skutecznie ukrywa wszelkie naleciałości. Jednak po oczyszczeniu felgi zmieniły się nie do poznania.






Chwilę spędziliśmy na końcówkami wydechu


silnikiem..

wnętrzem i nie tylko..

Okej, możemy przejść do korekty lakieru.








Po korekcie, zabezpieczenie woskiem

Efekt końcowy










Dziękuje za uwagę. Mam nadzieję że, także Wam efekt końcowy przypadł do gustu bo wg. nas naprawdę wyszedł wyjątkowo, może to przez wrażenie jakie robi samo aut, może przez piękny lakier który dopieściliśmy.
Pozdrawiamy!


Jak podobają się Wam efekty pracy? Według mnie praca jest na najwyższym, światowym poziomie!

3 komentarze:

  1. Uwielbiam te zestawienia pół na pół w trakcie pracy:D
    BTW Jakby nie było 911 jeszcze przed detailingiem wyglądało lepiej niż większość aut na polskich drogach:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jest to, w jaki sposób oni robią korekty lakieru, bo efekt jest znakomity :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do śledzenia bloga, zapewniam że pojawią się instrukcje przeprowadzania korekty, prawidłowego mycia i innych ;)

    OdpowiedzUsuń